A A A

ANUNȚ

06 Decembrie 2017 | 54

 

  ANUNȚ DE PARTICIPARE

[Formatul documentului nu va fi modificat]

 

1.    Denumirea autorității contractante: Judecătoria Chișinău

2.    IDNO: 1016601000256

3.    Tip procedură achiziție: Licitație publică

4.    Motivul recurgerii la procedura accelerată(în cazul licitaţiei restrînse şi al procedurii negociate) [indicaţi]____nu se aplică________

5.    Obiectul achiziției: Achiziționarea autoturismului

6.    Cod CPV: _34110000_-_1_

7.    Data publicării anunțului de intenție: __14 noiembrie 2017 Buletinul nr. 91/2017_

 

Acest anunț de participare este întocmit în scopul achiziționării ____________________________________Autoturizmului______________________________

[obiectul achiziției]

conform necesităților     ___________Judecătoriei Chișinău_______________________________

 [denumirea autorității contractante]

(în continuare – Cumpărător) pentru perioada bugetară 2017.

 

8.    Sursa alocațiilor bugetare/banilor publici: ____________Buget de Stat_________________

9.    Modalități de plată: _în baza facturii fiscale prin ordin de plată_________________________

           

Cumpărătorul invită operatorii economici interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție licitație publică privind livrarea/prestarea/executarea următoarelor bunuri /servicii/lucrări:

 

Nr. d/o

Cod CPV

Denumirea bunurilor/serviciilor/lucrărilor solicitate

Unitatea de măsură

Cantitatea

Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință

 

1.

34110000-1

                 Autoturizm

Buc.

1

 

Caracteristici

Forma caroseriei – sedan sau hatcback.

Culoare negru  -  metalizat.

Lungimea nu mai puțin de 4800  mm.

Lățimea nu mai puțin de 1800  mm.

Garda la sol nu mai puțin de 160  mm.

Dotat cu 5 (cinci) locuri, inclusiv șofer.

Tracţiune pe faţă.

Carburant  –  benzină, motor turbo, injector.

Capacitatea cilindrică a motorului  -  2.0-2.2/ benzină cu turbocompresor.

Motor – versiune Euro 6.

Cutia de viteze – automat 6 trepte .

Putere motor nu mai puţin de 200 c.p.

Consum urban (l/100km) max – 8,0 litri, conform paşaportului tehnic.

Dotări

Automobil (salonul) dotat cu utilaj, corespunzător la deservirea persoanelor VIP.

Tapițărie interior (habitaclul) stofă, velur sau piele combinată artificială Alcantara, de culoare negră.

Bancheta din spate cu încălzire.

Instalație de climatizare a aerului automată – 2 zone CLIMATRONIC, cu filtru de aer pentru salon, antialergic.

Volan multifuncțional (pentru radiou și telefon) cu 3-spițe din piele. 

Capacitatea portbagajului – min 600 (litri).

Servodirecție.

Computer de bord.

Barele de protecție față/spate vopsite  în culoarea caroseriei.

Airbag șofer, pasager față  și patru laterale.

Centuri de siguranță pentru toate  locurile, cu fixare în trei puncte.

Geamuri față/spate acționate electric.

Deschidere/închidere electrică a portbagajului și iluminare.

Lunetă cu încălzire.

Faruri Bi-XENON și lumini de zi LED, inclusiv sistem de spălare faruri.

Faruri anti-ceaţă.

Sisteme frînare,  stabilizare  ABS, ASR, EDS.

Senzori parcare cu spatele.

Sistem imobilizare cu închidere centralizată de la telecomandă.

Oglinzi exterioare ajustate electric cu incalzire și semnalizarea direcției, vopsite în culoarea caroseriei.

Radio, MP3 player cu monitor color.

Jante din aliaj ușor cu diametru 17-18 inch.

Roată de rezervă de dimensiuni întregi.

Garanție autorizată  min 5 ani sau 100.000 km.

Autoturism nou, fabricat în anul 2017.

 

 

10.  Contract de achiziție rezervat atelierelor protejate.

a)      Tipul contractului [indicați una din formele de mai jos]__ vânzare-cumpărare_

11.    Termenul și condițiile de livrare/prestare/executare solicitat (durata contractului): [indicați numărul de luni] ____o lună_________

12.    Termenul de valabilitate a contractului (luni): [indicați numărul de luni] __31.12.2017__

13.     Locul executării lucrărilor, locul de livrare a produselor sau locul prestării serviciilor: ___Judecătoria Chișinău, MD-2038, mun. Chișinău, str. Nicolae Zelinski, 13__

14.    Modalitatea de efectuare a evaluării: ______pe lista întreagă___________

15.    Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului va fi: ___cel mai scăzut preț________

16.    Factorii de evaluare a ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere tehnico - economic, precum și ponderile lor:

a)      ________________________________________________________________________

b)      ________________________________________________________________________

c)      ________________________________________________________________________

17.    Admiterea sau interzicerea ofertelor alternative: _______________nu_______________

18.    Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului (neobligatoriu): [indicaţi]____________________________nu se aplică_________________________________

19.    Documentele/cerințele de calificare/selecție pentru operatorii economici includ următoarele:

Nr. d/o

Denumirea documentului/cerinței

Mod de demonstrare a îndeplinirii cerinței:

Obligativitatea

1.

Scrisoare de înaintare

original – confirmată prin semnătura și ștampila participantului

Da

 

Imputernicirea

original – confirmată prin semnătura și ștampila participantului

Da

 

Oferta

original – confirmată prin semnătura și ștampila participantului

Da

2.

Certificatul de înregistrare/Extrasul din Registrul de sat al persoanelor juridice

copie – emis de către Camera Înregistrării de Stat, confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei Participantului

Da

3.

Declarație privind situația personală a operatorului

original – confirmată prin semnătura și ștampila Participantului

Da

4.

Declarația privind conduita eticii neimplicarea în practici frauduloase și de corupere

original – confirmată prin semnătura și ștampila Participantului

Da

5.

Licența de activitate

copie – confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei Participantului

Da

6.

Certificatul de la organele Inspectoratului fiscal cu privire la datoriile la buget

copie – confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei Participantului

Da

7.

Raport financiar anul 2016

copie – confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei Participantului

Da

8.

Certificat de atribuire a contului bancar

original – confirmată prin semnătura și ștampila Participantului

Da

9.

Garanția pentru oferta

Banca emitentă va completa acest formular de garanţie bancară în conformitate cu instrucţiunile indicate mai jos. Garanţia bancară se va imprima pe foaie cu antetul băncii, pe hîrtie specială protejată.

Da

10.

Date despre participant

Ofertantul va completa acest formular în conformitate cu instrucţiunile de mai jos. Nu se vor permite modificări în formatul formularului, precum şi nu se vor accepta înlocuiri în textul acestuia

Da

11.

Informaţii privind capacitatea tehnică și experiența specifică

Ofertantul va avea minim 5 ani de ani de experienţă specifică înlivrareabunurilor/prestarea   serviciilor similare.Valoarea unui contract individual îndeplinit, cu anexarea actelor doveditoare conținând valori

Da

12.

Certificat de conformitate sau declarație de conformitate eliberat/eliberată de un organism de certificare acreditat

copie – confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei Participantului

Da

13.

Disponibilitate de resurse financiare (bani lichizi sau capital circulant, sau de resurse creditare, extras din cont bancar etc.)

copiile documentelor justificative– confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei Participantului

Da

 

20.    Operatorii economici interesați pot obține informație suplimentară de la autoritatea contractantă și familiariza cu cerințele documentației de atribuire la adresa indicată mai jos:

a)      Denumirea autorității contractante: _Judecătoria Chișinău (sediul Buiucani)__

b)     Adresa: __MD-2004, Chișinău, str. Mihai Viteazul, 2 , et. 5, bir. 507______

c)      Tel: _022-29-28-06_

d)     Fax: _022-29-47-55__

e)      E-mail: _jbu@justice.md__

f)      Numele și funcția persoanei responsabile: Șef-adjunct al Secretariatului Valentina Gherțescu

Setul de documente poate fi obținut la aceeași adresă, după depunerea cererii de participare (cu indicarea clară a denumirii, adresei, numărului telefonului de contact și numelui persoanei împuternicite de către Participant).

Adițional setul de documente poate fi obținut on-line la adresa: _jc.justice.md__

În cazul obținerii setului de documente din resursele on-line, agentul economic poate depune cererea de participare în conformitate cu Art. 32(4) a Legii Nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice.

 

21.    Întocmirea ofertelor:  Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări, cu număr și dată de ieșirea, cu semnătura persoanei responsabile, puse în plic, sigilat și ștampilat, urmează a fi prezentate:ora 16.00, 10 zile.

 

a)     Termenul de depunere/deschidere a ofertelor în cazul în care este utilizat un sistem dinamic de achiziție sau licitația deschisă:

-          până la: [ora exactă] ______________________________________________________

-          pe: [data] _______________________________________________________________

b)     Data-limită de depunere a cererilor de participare în cazul licitației restrânse sau al procedurii negociate: ____________________________________________________

 

c)      Adresa la care ofertele și cererile trebuie transmise: [denumirea autorității contractante şi locul concret de depunere a ofertelor]_MD-2038, Chișinău, str. Nicolae Zelinski, 13, et. 1 Direcția evidența și documentare procesuală a Judecătoriei Chișinău (sediul Central)__

Ofertele întârziate vor fi respinse.

22.    Persoanele autorizate să asiste la deschiderea ofertelor: Orice persoană este autorizată să asiste la deschiderea ofertelor.

23.    Termenul de valabilitate a ofertelor: __________30 zile__________________________

24.    Limba sau limbile în care acestea trebuie redactate: ______Limba de stat___________

25.    Garanția pentru ofertă:

Toate ofertele trebuie să fie însoțite de garanție pentru ofertă în valoare de __1__%. în formă de:

-          Garanție bancară prin scrisoare de la bancă.

 Garanția de bună execuție a contractului: [suma Garanției de bună execuție se stabilește procentual din prețul contractului adjudecat]: _____2____%.

 

26.    Forma juridică de organizare pe care trebuie să o ia asocierea grupului de operatori economici cărora li s-a atribuit contractul: [indicați una din formele de mai jos] _ Nu se cere __

a)      Nu se cere.

b)      Societate pe acțiuni

c)      Societate cu răspundere limitată

d)     Altele ____________________________________________________________________

27.  Denumirea şi adresa organismului competent de soluționare a contestațiilor:

Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor

Adresa: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr.162 (et.11), MD 2004;

Tel/Fax/email:022-820 652, 022 820-651, contestatii@ansc.md

 

28.    Contractul nu intră sub incidența Acordului OMC.

 

29.    Valoarea estimată a achiziției,  fără TVA, lei: __520 000,00 lei_________

 

 

Conducătorul grupului de lucru:  ______________________________                L.Ș.

 

 

 

 

Ex. Valentina Gherțescu

 

tel. 022-29-28-06